Róma: Rómában játszódó filmek (fórum)

Szeretettel köszöntelek a Róma Közösségi Oldal nyitólapján!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1454 fő
  • Képek - 4926 db
  • Videók - 1358 db
  • Blogbejegyzések - 4050 db
  • Fórumtémák - 202 db
  • Linkek - 1260 db

Üdvözlettel,
Huszákné Vigh Gabriella
Róma Közösségi Oldala vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Róma Közösségi Oldal nyitólapján!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1454 fő
  • Képek - 4926 db
  • Videók - 1358 db
  • Blogbejegyzések - 4050 db
  • Fórumtémák - 202 db
  • Linkek - 1260 db

Üdvözlettel,
Huszákné Vigh Gabriella
Róma Közösségi Oldala vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Róma Közösségi Oldal nyitólapján!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1454 fő
  • Képek - 4926 db
  • Videók - 1358 db
  • Blogbejegyzések - 4050 db
  • Fórumtémák - 202 db
  • Linkek - 1260 db

Üdvözlettel,
Huszákné Vigh Gabriella
Róma Közösségi Oldala vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Róma Közösségi Oldal nyitólapján!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1454 fő
  • Képek - 4926 db
  • Videók - 1358 db
  • Blogbejegyzések - 4050 db
  • Fórumtémák - 202 db
  • Linkek - 1260 db

Üdvözlettel,
Huszákné Vigh Gabriella
Róma Közösségi Oldala vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Rómában játszódó filmek

Ezt a témát Kovács Istvánné Mária Magdolna indította 12 éve

Gyűjtsük ide a Rómában játszódó filmeket!pl:Római vakációA római lány

Hozzászólások eddig: 407

Új hozzászólás

A hozzászólás hossza legfeljebb háromezer karakter lehet

Ez egy válasz üzenetére. mégsem

Hozzászólások

Huszákné Vigh Gabriella üzente 4 napja

Castiglione Cinema 2020, monsignor Milani: "Anche la bellezza ci salva"
2020.07.02.
https://www.vaticannews.va/it/mondo/news/2020-07/festival-castiglione-cinema-2020-milani-cei-terence-hill.html

Castiglione Cinema 2020, monsignor Milani: "Anche la bellezza ci salva"
Torna il Festival della Fondazione Ente dello Spettacolo, che sabato 3 e domenica 4 luglio si svolgerà nella splendida cornice di Castiglione del Lago. Giunto alla terza edizione, quest'anno assume un valore particolare e presenta una forma rinnovata. Tra i premiati anche l'attore Terence Hill, volto noto al grande pubblico anche per la ventennale esperienza come assoluto protagonista di “Don Matteo”. L'intervista a monsignor Davide Milani, presidente della Fondazione Ente dello Spettacolo, promossa dalla Cei

Andrea De Angelis - Città del Vaticano

Tornare a condividere la bellezza dell'arte, nelle sue molteplici forme compresa quella del cinema. Farlo in modo diverso, nella sostanza - attraverso una inedita parte digitale -, così come nell'animo dei partecipanti, chiamati come tutti a ripartire dopo mesi molto difficili. La terza edizione del "Castiglione Cinema - RdC Incontra" è certamente speciale. A Castiglione del Lago nelle giornate di venerdì 3 e sabato 4 luglio, nella Rocca del Leone, la splendida fortezza medievale che si innalza sulle sponde del Lago Trasimeno, si terrà dunque l'atteso festival cinematrografico. Organizzato dalla Fondazione Ente dello Spettacolo, promossa dalla Cei, e dal comune umbro di Castiglione del Lago, prevede la partecipazione del pubblico e presenta al contempo una forma nuova rispetto alle precedenti edizioni.
Il senso profondo del Festival

"Il Papa ci ha insegnato che la crisi in corso non è solo epidemiologica ed economica, ma umana. In questo senso anche il cinema può dare il suo contributo, ripartendo dai soggetti, dai singoli che dialogano, si scoprono sì fragili, ma ripartono. Insieme". Lo afferma nell'intervista a Vatican News monsignor Davide Milani, presidente della Fondazione Ente dello Spettacolo. Spiega poi come la forma del Festival sia cambiata rispetto alle due edizioni precedenti, essendo al contempo sia "fisica", dunque con la partecipazione del pubblico e di numerosi volti noti del cinema - da Lillo e Greg a Terence Hill, fino ad Ambra Angiolini - che "virtuale", con la possibilità di seguire l'evento sia in tv che via streaming.

Válasz

Huszákné Vigh Gabriella üzente 1 hete

"The Necklace" by Peter Halmi has been selected at Prisma Independent Film Awards - 3rd year, 1st monthly edition!
Congratulations!
2020.06.29.
https://www.facebook.com/prismaindependentfilmawards/photos/a.572932296418546/1189469821431454/?type=3&theater

Válasz

Huszákné Vigh Gabriella üzente 1 hete

20 Giu “The Necklace” by Peter Halmi
Posted at 14:52h in Reviews by prismaadmin

“The Necklace” (“Le Collier”) is the anguished portrait of a perverse fantasy, the other face of beauty, when it devours reality and seduces the spirit. The structure of the film, cleverly orchestrated by Peter Halmi, the director, allows the viewer to feel the majestic feeling of ruin when it arrives. Halmi, as a true cinematographic author, manages to give life to a personal vision, which goes well beyond the premises of an excellent story. By taking advantage of the more subliminal elements of cinematographic narration, such as music, editing and sound, the director manages to create a “reality of the unconscious”, which gradually replaces the classic and ordinary tone with which the film begins.

In this climax of magnificent cinematographic value, a strong narrative component never fails. The excellent script on which the film is based is part of that sublimation of reality mentioned above. The dialogue is sharp, dry and suspended. Suspended in the Parisian alleys, or in the mostly empty house of the blind man. In the relentless pace of narration, the specter of greed and vanity makes its way to the end, when the film reaches the height of its delirium and the protagonist seems to serve her faults in a kind of hell more complex than simple punishment. The work investigates the corruption of the spirit and in representing this perverse attraction, Peter Halmi builds a refined and sparkling aesthetic system of rare beauty, which compels the viewer to his personal resistance against the charm of ruthless vanity. Each element of this film composes an articulated interweaving of symbols and ambiguities: a continuous representation of the disagreement between desire and morality, also declined in a female perspective, which gives a powerful charge of complexity and elegance to the labyrinths of the psyche. In this personal change of reality, between dreamlike and delirium moments, Peter Halmi affirms himself as an extremely interesting author.
2020.06.29.
https://www.romeprismafilmawards.com/2020/06/20/the-necklace-by-peter-halmi/

Válasz

Huszákné Vigh Gabriella üzente 3 hete

A bikaborjak (I vitelloni / Les Vitelloni) 1953-ban bemutatott fekete–fehér olasz–francia filmdráma. Federico Fellini második önálló alkotása a Maestro első sikeres filmje volt, amely a nagy áttörést jelentette az egyik főszereplő, Alberto Sordi számára. (Fellini számára az igazi áttörést jelentő kiugró siker az egy évvel későbbi Országúton volt.) A forgatás a Fellini-művek esetében megszokottnak mondható nehézségek közepette, de alapvetően derűs légkörben zajlott. A XIV. Velencei Filmfesztiválon A bikaborjak Ezüst Oroszlán-díjat kapott. A sikeres fogadtatásnak köszönhetően felmerült a folytatás lehetősége, ami kivételesen magát Fellinit is érdekelte. A Moraldo a városban címmel megírt filmnovella végül nem valósult meg, bizonyos motívumait azonban Fellini felhasználta az Édes élet (1960) című filmjéhez.

2020.06.10.
https://hu.wikipedia.org/wiki/A_bikaborjak

Válasz

Huszákné Vigh Gabriella üzente 2 hónapja

6. Joaquin Phoenix pályája még gyerekszínészként indult, de Hollywood által felkapott bátyja, River Phoenix tragikus halálát követően évekre visszavonult a nyilvánosságtól. A 90-es évek közepén kezdett újra szerepeket vállalni, és egyre többen figyeltek fel érzékeny alakításaira, de a nagy áttörést a Gladiátor hozta meg a számára, ahol olyan elánnal formálta meg Marcus Aurelius fiát, a szeretetéhségből ármánykodó Commodust, hogy szinte elhomályosította Russell Crowe-t is.
Scott szemét dicséri, hogy Phoenix volt az első választása a szerepre. A 25 éves színész állítólag nagyon ideges volt a forgatás során, de maximális elköteleződése és sajátos munkamódszere már akkor is megmutatkozott. A közös nagyjelenetük előtt arra kérte Russell Crowe-t, hogy verje meg, mert így tudna hangulatba kerülni. Crowe a Marcus Aureliust alakító Sir Richard Harrishez fordult tanácsért, aki az életben is elég bölcsnek bizonyult, hiszen azt javasolta, hogy a verés helyett inkább itassák le a fiatal kollégát. Az anekdota szerint számos órával és jó pár korsó Guiness-szel később Phoenix is megnyugodott, így tudták folytatni a munkát. A felfokozott Commodusban már ott rejlenek Phoenix későbbi megtört karakterei, a drogfüggőséggel küzdő Johnny Cash-től egészen a szociopata Jokerig. Phoenixnek ez a szerep hozta meg első Oscar-jelölését is, amelyet még további három követett az elmúlt húsz évben. Végül idén kapta meg a díjat a Jokerért.

Spartacus is rábólintott

Az Imdb triviája szerint az idén februárban, 103 éves korában elhunyt filmlegenda, Kirk Douglas is látta a bemutató idején a Gladiátort. Ez azért érdekes tény, mert számtalan egyéb klasszikus mellett ő alakította a gladiátor-filmek etalonjának számító Spartacus címszerepét Stanley Kubrick 1960-as filmeposzában. A 2000-ben még mindössze 84 éves színésznek állítólag tetszett is Ridley Scott filmje, bár azt azért hozzátette, hogy közelébe sem érhet a Spartacus nemességének.
https://24.hu/kultura/2020/05/01/20-eves-a-gladiator-ridley-scott-russell-crowe-film/

Válasz

Huszákné Vigh Gabriella üzente 2 hónapja

5. Russell Crowe nagy menetelése

Maximus szerepét eredetileg Mel Gibsonnak ajánlották fel, aki A rettenthetetlennel már bizonyította, hogy elég meggyőző tud lenni a bosszúéhes szabadságharcos szerepében. A színész azonban visszautasította az ajánlatot, mert 42 évesen túl öregnek érezte magát Maximushoz. Azért így sem maradt újabb történelmi dráma és nagy csaták nélkül, csak a Gladiátor helyett A hazafi főszerepét vállalta el.

Így került képbe a nyolc évvel fiatalabb ausztrál kollégája, Russell Crowe, aki akkoriban épp a legnagyobb dohányipari botrányról szóló thrillert, A bennfentest forgatta Michael Mann-nel és Al Pacinóval. Állítólag először nem érdekelte a projekt, de Mann meggyőzte, hogy vegye egy kissé komolyabban a dolgot. Crowe úgy emlékszik, hogy elég gyorsan rábólintott a szerepre, miután annyit mondtak neki, hogy egy 100 millió dolláros filmről van szó, amiben egy római tábornokot játszhat, és a rendező Ridley Scott lesz.

Ez lett amúgy Crowe karrierjének csúcsidőszaka: kapkodtak utána a stúdiók, és egymást követő három évben is jelölték a legjobb férfi főszereplőnek járó Oscarra (A bennfentes, Gladiátor, Egy csodálatos elme), amit Maximusként sikerült is díjra váltania. Scott és Crowe ettől kezdve rendszeres alkotótársak lettek, eddig öt filmet forgattak közösen. Crowe évtizedekig nem használt kaszkadőrt az akciójelenetek forgatásához, így számos sérülést szenvedett a forgatásokon: a Gladiátor például egy törött lábfejcsontba, egy zúzódott csípőbe, egy sérült Achilles-ínba, több arcsérülésbe és egy évekre érzéketlenné váló mutatóujjba került neki.
Joquin Phoenix meg akarta veretni magát

Egy hős annyit ér, mint az ellenfele – szokták mondani, és ez a dramaturgiai alaptétel igaz a Gladiátorra is, aminek sikeréhez legalább annyira kellett a gonoszságban lubickoló Commodus, mint a rendíthetetlen hős Maximus.

Válasz

Huszákné Vigh Gabriella üzente 2 hónapja

4. Menet közben írták a sorokat

Ridley Scottot tehát magával ragadták a témában rejlő lehetőségek, de a forgatókönyvvel és a bárgyú dialógusokkal az első pillanattól fogva nagyon elégedetlen volt. Ennek köszönhetően úgy vágtak bele a forgatásba, hogy mindössze 21 oldal volt meg a szkriptből, a nagyjátékfilmeknél átlagos 100–120 helyett, így menet közben kellett improvizálniuk.

Russell Crowe később egy interjúban elmesélte, hogy napról napra találták ki, mit forgassanak, volt olyan is, hogy szabadnapot adtak a teljes stábnak, mert nem tudták, mi következzen másnap. Ilyenkor összegyűltek a színész lakásában, és a különféle forgatókönyvírók javaslatai között lázasan szemezgetve tákolták össze az éppen sorra kerülő párbeszédeket. Crowe nevetgélve idézte fel, hogy ez „a lehető legostobább módja volt a filmkészítésnek”, és gyakran megesett, hogy egy esti ital mellett maguk is hüledeztek rajta, hogy sikerült elkerülniük a katasztrófát. Scott egyszer úgy fogalmazott, hogy a filmen ugyan ez nem látszik, de olyan volt a forgatás, mint egymás után megmászni tizenhat hegycsúcsot.
Állítólag olyan is volt, hogy Crowe a kamera előtt akart improvizálni, mert gyűlölte például Maximus kultikussá vált sorát: „Ez lesz az én bosszúm. Ebben az életben vagy a következőben.” Igyekezett előállni valami jobb ötlettel, ám több félresikerült próbálkozás után Scott megkérte, hogy térjen vissza mégiscsak az eredetihez, ami mindenkinek nagyon tetszett, kivéve Crowe-t, aki még később is így ideologizálta meg a sikert:

Egy rakás szar volt. De én vagyok a világ legnagyobb színésze, így az én számból még a szar sorok is jól szólnak.

A hányattatott forgatás ellenére nem pusztán sikerült befejezniük a filmet, de még a legjobb film Oscar-díját is megkapta, és a mai napig játsszák a tévék. Nemcsak a dialógusok alakultak menet közben, azt is a forgatás felénél járva találták ki, hogy Maximus meghaljon a végén. Eredetileg ugyanis túlélte volna a Commodus császárral való viadalt, de Scotték rájöttek, hogy a főhős egyetlen célja, hogy megbosszulja a családja kivégzését, majd megtérjen hozzájuk, így nem lenne sok értelme életben hagyni. Crowe azon viccelődött, hogy miután leszámolt a császárral, esetleg nyithatna egy pizzériát a Colosseum mellett. Ez biztos megkönnyítette volna a folytatást, de szerencsére végül a dicső halál mellett döntöttek.

https://24.hu/kultura/2020/05/01/20-eves-a-gladiator-ridley-scott-russell-crowe-film/

Válasz

Huszákné Vigh Gabriella üzente 2 hónapja

3. Minden idők egyik legvadabb folytatása lehetett volna, de sajnos a stúdiófőnökök nem lelkesedtek érte, így kukába került, a fő irány maradt továbbra is az, hogy Maximus unokaöccsét, Luciust helyezzék a középpontba, pár évtizeddel a Gladiátor cselekménye után. Pár éve be is jelentették, hogy cirka húsz évvel az első rész után tényleg megcsinálják a Gladiátor 2-t, ráadásul ezt is Ridley Scott rendezi majd. Igaz, azt nem árulták el, hogy Russel Crowe visszatér-e bármilyen formában. Legutóbb tavaly nyáron erősítették meg a folytatás tényét, az Imdb-re is felkerült, de azóta nagy hallgatás övezi a projektet.
HIRDETÉS
A lefelé fordított hüvelykujj legendája

Ridley Scott ugyan rendezett már több történelmi filmet, mégsem a forgatókönyv, hanem egy 19. századi festmény győzte meg, hogy vállalja el a Gladiátor rendezését. A producerek ugyanis megmutatták neki Jean-Léon Gérôme 1872-es, Pollice Verso (lefelé fordított hüvelykujj) című képét, amelyen egy gladiátor feszít földön fekvő áldozata fölött, míg a nézőtérről lefelé fordított hüvelykek erdeje mered rá. Az Alien és a Szányas fejvadász rendezőjére állítólag akkora hatással volt a festmény drámai ereje, hogy igent mondott a projektre, és csak ezután olvasta el a forgatókönyvet, amivel a forgatás közben elég sok baja is akadt.

A sztárfestő, Gérôme műve amúgy legalább akkora blockbusternek számított a 19. századi festmények piacán, mint a Gladiátor az ezredfordulós filmiparban, a Pollice Versót ugyanis tömegével másolták világszerte. Olyan divatos volt, hogy ezt a képet tartják felelősnek egy makacs történelmi tévhit elterjedéséért, miszerint a lefelé fordított hüvelyk a halált, a felfelé fordított hüvelyk pedig az életet jelentette volna a római gladiátor-játékokon. Pedig csaknem az ellenkezője az igaz: a lefelé fordított hüvelykujj épphogy a kegyelemre szólított fel, míg a befelé, vagy mellkasra szegezett hüvelyk buzdított arra, hogy a gladiátor végezzen ellenfelével.

Ezzel nyilván a film alkotói is pontosan tisztában voltak, ennek ellenére mégis a tévhitet vették alapul Commodus császár kézjelzéseihez. Persze közel sem ez a legnagyobb történelmi pontatlanság a Gladiátorban, a sztori meglehetősen nagyvonalúan bánik az ismert tényekkel. De hát nem is töri tankönyvről, hanem egy hollywoodi kalandfilmről van szó.
https://24.hu/kultura/2020/05/01/20-eves-a-gladiator-ridley-scott-russell-crowe-film/

Válasz

Huszákné Vigh Gabriella üzente 2 hónapja

2. Ebbe a pangásba robbant be a Gladiátor, amely ugyan szintén nem volt olcsó mulatság (100 millió dollár), de 460 millió dolláros bevételével bőven nyereségesnek bizonyult. A nagy stúdiók ezután megint bátrabban kezdtek költeni az ókori filmeposzokra, így jött a Trója, a Nagy Sándor, a Titánok harca, a Herkules, a 300, a Pompeii, az Exodus vagy épp a félresikerült Ben Hur-remake. Még a tévé minőségi forradalma is meglegyintette a műfajt. Igaz, az HBO sikeres sorozatát, a Rómát épp azért állították le két évad után 2007-ben, mert túl sokba került. Ennek ellenére a Rómának komoly szerepe volt abban, hogy előkészítse a terepet az olyan blockbuster-sorozatoknak, mint a Trónok harca vagy a Spartacus.
Húsz éve készül a folytatás

Az a Hollywoodban egészen szokatlan helyzet állt elő, hogy a Gladiátor sikere ugyan egy teljes hollywoodi trendet inspirált, mégsem készült folytatása az elmúlt húsz évben. Persze ez korántsem jelenti azt, hogy ne próbálkoztak volna egyfolytában, a fő kihívást minden bizonnyal az jelentette, hogy egy nagyon kerek történettel van dolgunk, amelynek a végén a főhős meghal. Már 2001-ben beindult a duruzsolás egy előzményfilmről, azóta pedig több ötlet is felmerült a második részre, köztük olyan is, amelyben Maximus visszatérne a halálból. Személyes kedvencünk az ausztrál származású zenész, író és rock and roll sámán, Nick Cave verziója, akit egyenesen honfitársa, Russell Crowe kért fel a forgatókönyvírásra.

Russell felhívott, és azt kérdezte, meg akarom-e írni a Gladiátor 2-t. Ez elég nagy falatnak tűnt olyasvalaki számára, aki addig egy forgatókönyvet írt életében. »Hé, Russell, te nem haltál meg a Gladiátor végén?« »Ja, hát igen, arra majd kitalálsz valamit«
dézte fel a beszélgetést Cave, aki engedelmeskedett az utasításnak, és valóban szabadon engedte a fantáziáját. Az ő sztorija úgy indult, hogy a római istenek feltámasztják Maximust, aki először az üldözött keresztények védelmére kel, majd időutazásba kezd, és végigbukdácsol az emberiség történelmén, harcolva a második világháborúban és Vietnámban is. Végül pedig a mai Pentagonban köt ki tábornokként.

2020.05.01.
https://24.hu/kultura/2020/05/01/20-eves-a-gladiator-ridley-scott-russell-crowe-film/

Válasz

Huszákné Vigh Gabriella üzente 2 hónapja

Húszéves a Gladiátor, ami katasztrófának indult, mégis klasszikus lett
2020.05.01.
A 2000. május 1-jén bemutatott Gladiátor akkora siker lett, hogy egy csapásra elindította a szandálos filmek reneszánszát. Pedig félkész forgatókönyvvel vágtak bele a forgatásba, Ridley Scotték napról napra írták a dialógusokat, és még Maximus sorsát is menet közben találták ki. De vajon mi köze mindehhez egy 19. századi festménynek? Ki játszotta volna eredetileg a főszerepet? Miért akarta megveretni magát Joaquin Phoenix Russel Crowe-val? És elkészül-e valaha a Gladiátor 2?

https://24.hu/kultura/2020/05/01/20-eves-a-gladiator-ridley-scott-russell-crowe-film/

A Gladiátor világpremierjét épp húsz éve, 2000. május 1-jén tartották, így itt az ideje felidézni pár érdekességet a filmről.
A szandálos filmek második eljövetele
A görög-római mítoszok és a nagy, epikus ókori történetek már a némafilmkorszakban is rendkívül népszerűnek számítottak, de hollywoodi aranykoruk az 1950-es évek kezdetétől köszöntött be. Ezek voltak a kor Marvel-moziuniverzuma: a stúdiók éppúgy számolatlanul ontották magukból a gigantikus költségvetésű és többnyire baromi hosszú drámákat – becenevükön „szandálos filmeket” –, ahogy mostanában a szuperhősfilmek érkeznek futószalagon a vásznakra. Quo Vadis, Ben Hur, Julius Caesar, Spartacus, Az aranygyapjú legendája, hogy csak pár igazán klasszikust említsünk.
Ennek a megalomániás korszaknak a kicsúcsosodását és egyben kolosszális bukását hozta el az 1963-as Kleopátra, amely majdnem magával rántotta az egyik nagy hollywoodi stúdiót. Az Elisabeth Taylor és Richard Burton főszereplésével készült film eszelős költségvetését jól jelzi, hogy nemcsak saját korának legdrágább alkotása volt, de még most is az előkelő 26. helyen szerepel minden idők legdrágább filmjeinek listáján – úgy, hogy az első hatvanba nem fért be semmi más 1995-nél korábbról. A Kleopátra hiába produkálta 1963 legnagyobb bevételét a mozikban, így is akkora veszteséget termelt, hogy csaknem csődbe vitte a 20th Century Foxot. Ezzel véget is vetett a szandálos filmek aranykorának. A műfajnak később ugyan volt egy-két fellángolása, de nem kapott igazán erőre. A 90-es évek második felére már nem is nagyon lehetett a moziban látni ilyen filmeket, az ókori mitológia inkább a tévéképernyőre húzódott vissza, olyan nem túl minőségi sorozatokkal, mint a Herkules vagy a Xéna.

Válasz

Ugrás a(z) oldalra

Ez történt a közösségben:

Huszákné Vigh Gabriella írta 2 perce a(z) Gyász fórumtémában:

A római, aki fejben írta a világ legnagyobb filmzenéit 2020...

Huszákné Vigh Gabriella írta 54 perce a(z) magyarok Rómában fórumtémában:

https://www.blikk.hu/goztola- kristina-uj-film-bemutato-india...

Huszákné Vigh Gabriella írta 56 perce a(z) magyarok Rómában fórumtémában:

A Nyaklánc c. magyar film jó római kritikája után díjat nyert a...

Huszákné Vigh Gabriella írta 1 órája a(z) magyarok Rómában fórumtémában:

A „Nyaklánc” / „Le Collier” egy perverz fantázia, amely a ...

Huszákné Vigh Gabriella írta 1 órája a(z) Gyász fórumtémában:

Ennio Morricone. Hálásak és büszkék vagyunk, hogy éveken...

Huszákné Vigh Gabriella írta 1 órája a(z) Gyász fórumtémában:

Szeretett Maestro! Amikor ez a felvétel készült, a ...

Huszákné Vigh Gabriella írta 1 órája a(z) Gyász fórumtémában:

Terence Hill Ennio Morricone-ról: Nyugodj békében, Maestro! ...

Huszákné Vigh Gabriella írta 1 órája a(z) Gyász fórumtémában:

Győri Filharmonikusok: Ennio Morriconéval játszani olyan ...

Huszákné Vigh Gabriella írta 1 órája a(z) Gyász fórumtémában:

https://nlc. hu/sztarok/20200706/ennio-...

Huszákné Vigh Gabriella írta 1 órája a(z) Gyász fórumtémában:

Meghalt Ennio Morricone 2020. 07.07. Hétfőn, 91 évesen ...

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu