Szeretettel köszöntelek a Róma Közösségi Oldal nyitólapján!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Huszákné Vigh Gabriella
Róma Közösségi Oldala vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Róma Közösségi Oldal nyitólapján!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Huszákné Vigh Gabriella
Róma Közösségi Oldala vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Róma Közösségi Oldal nyitólapján!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Huszákné Vigh Gabriella
Róma Közösségi Oldala vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Róma Közösségi Oldal nyitólapján!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Huszákné Vigh Gabriella
Róma Közösségi Oldala vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
2015.01.22.
Egy új, minden eddiginél magasabb színvonalú, tartósan nyereséges üzemű Alitalia képét hirdette meg ma az olasz légitársaság azon a nemzetközi sajtókonferencián Rómában, amelyen a vezetőség az anyagi hátteret és támogatást biztosító Etihad Airways elnökével közösen lépett színre.
Csak a neve marad meg - Akár így is össze lehetne foglalni mindazt, ami a
sajtótájékoztatón elhangzott. Azon az ismert tényen túlmenően ugyanis,
hogy az Alitalia immáron az Abu Dhabi központú Etihad Airways 49%-os
tulajdonában áll, gyökeres változtatást, megújulást tűzött ki maga elé
az olasz légitársaság annak érdekében, hogy sikeres pályára, igazán
színvonalas működésre álljon.
Az Alitalia új életet kezdett,
január 1-jével egy új légitársaság született, amely az Etihad Airways
irányításával indul neki a revitalizálásnak, méghozzá igen feszes
tempóban. 2017-re ugyanis az eddig súlyos anyagi gondokkal küzdő, a csőd
szélére jutott, korábban az olasz kormány által is kisegített
vállalatot az Etihad már nyereséges légitársaságként szeretné látni,
amiért jócskán meg kell dolgozni.
Az új korszak megnyitásának
jegyében az Alitalia frissíteni fogja arculatát, amihez új formaruha és a
repülőgépek festésmintájának igazítása is társulni fog. Mindezt annak
jegyében, hogy az Alitalia Olaszország első számú nagykövete lesz a
világban, miként mindenből, ami olasz a legjobbat kell, hogy
szimbolizálja, legyen szó ételekről, borokról, divatról, stílusról és
bármi egyébről.
Hogan: "Európa legszexibb márkája lesz a Alitalia"
Amikor a Európai Bizottság tavaly novemberben áldását adta az Etihad
bevásárlására, az Öböl-menti légitársaság 560 millió eurós tőke
injekciót folyósított, hogy az Alitalia egyáltalán fennmaradhasson,
működése biztosított legyen. Az Etihad azonban lát fantáziát az olasz
légitársaságban, különben nem szállt volna be a működtetésébe, amelyet
James Hogan, a társaság elnöke ma is kiemelt, sőt egyenesen úgy
fogalmazott, amit állítólag kértek tőle előtte, hogy ne tegye, de mégis
elmondta, hisz benne, hogy az Alitalia lehet Európa légiközlekedésnek
"legszexibb" márkája.
Nos, bármit is jelentsen ez, az átalakulás
látványos elemei, mint az arculat, a formaruha és a többi mellett, igen
komoly és sok esetben fájdalmas, a struktúraváltást célzó program is
megvalósításra kerül majd, de a végeredmény, egy jól működő,
versenyképes olasz nemzeti légitársaság talán még ezeken a nehéz
pontokon is átsegítheti majd a céget és az ott dolgozókat.
A
stratégia kulcsfontosságú elemeit a légitársaság öt pontban összegezte,
amely szerint a hálózatban, a partner légitársaságokkal való
együttműködésben, a flotta összetételében, a szolgáltatási színvonal
fejlesztésében, és végül de korántsem utolsó sorban a már említett
arculat megújításban várhatók a legélesebb változtatások, finomítások.
Jelentős bővítés a hosszú távú hálózatban
A hálózatot tekintve az Alitalia hármas elosztó-központú stratégiára
épít, a főváros Róma-Fiumicino reptere mellett Milánó Malpensa, amelynek
hosszú távú járatai, míg Linate reptere, amelynek elsősorban a partner
légitársaságok járataival való összeköttetés biztosításában lesz
szerepe. Rómának pedig erősíteni kívánják az olaszországi piacot
domináló, a forgalmat mind hosszú távú, mind rövid-, és középhatótávú
járatokkal betöltő meghatározó szerepét.
A menetrend
összeállítása során elsődleges prioritást élvez a lehetséges csatlakozó
járatokkal való hatékony összehangolás és a kódmegosztó együttműködések
kiterjesztése. Az útvonalhálózatban megjelenő új célpontokkal Rómának
jelentősen kiszélesítve a hosszú távú járatkínálatát: New York, Chicago,
Rio de Janeiro és Abu Dhabi járatainak sűrítése mellett San Francisco,
Mexikóváros, Santiago de Chile, Peking és Szöul lesznek az új
desztinációk. Európán belül Berlin és Düsseldorf hoznak újdonságot a
repertoárban.
Milánó Malpensának ugyancsak hangsúlyosabb szerepet
szánva az interkontinentális forgalomban. Naponta lesz Abu Dhabival
összeköttetés, és heti négy járat Sanghajba, valamint a tokiói kapcsolat
is sűrűsödni fog, minden új járatot együttvéve összesen heti
tizenhárommal növelve a járatok számát.
Abu Dhabi, mint az
Etihad Airways központja napi járattal lesz elérhető Velencéből,
Milánóból, Bolognából és Cataniából is, illetőleg Rómából is sűrűsödni
fog a kapcsolat, azzal még több csatlakozási lehetőséget biztosítva az
Etihad hálózatán keresztül keleti irányba, beleértve a közel-, és
távol-keleti, ausztráliai, indiai, kínai és afrikai térségeket is.
Velencéből ráadásul Rómához és Milánó-Malpensához hasonlóan szélestörzsű
repülőgéppel közlekednek a járatok az Egyesült Arab Emírségek
fővárosába.
Szélestörzsű gépekre lesz szükség, az Etihad ebben is segít
Az együttműködések során az Alitalia törkedni fog, hogy meglévő
kapcsolatait, különösen ami a légiszövetségi tagságát, a SkyTeam-et, és
azon belül is az Air France - KLM csoportot, és az amerikai Delta Air
Linest illeti, a továbbiakban is hasonlóan elmélyült, ko-operatív
viszonyban működjön, de a partnerség új irányt is vesz az Etihad
hátszelével, így az airberlin, valamint a NIKI, és természetesen maga az
Etihad Airways is kiemelt szerephez jutnak.
A repülőgépflottát
illetően az Alitalia - mint megannyi más légitársaság - költséghatékony
gépparkkal képzeli a jövőt, ezért azon lesz, hogy ezt megvalósíthassa,
amelynek érdekében tizennégy keskenytörzsű Airbust ad át az airberlin
számára. Közben pedig tárgyalások zajlanak az Etihaddal szélestörzsű
gépek beszerzéséről, amelyek nélkülözhetetlenek lesznek a tervezett
long-haul hálózat bővítés végrehajtásához. E tekintetben az Etihad már
érvényben lévő megrendeléseiből is kész rendelkezésre bocsátani az olasz
légitársaság számára.
Az Alitalia gépparkja jelenleg 109 darab repülőgépet számlál, amelyből
tíz darab Boeing 777-200ER kivételével mindegyik Airbus gyártmány, de
mivel Boeing is van a flottában egyáltalán nem kizárt, hogy az Etihad is
Boeingeket csoportosít át majd az Alitalia számára. A konkrét döntés
ismeretének hiányában is érdemes megemlíteni, hogy az Etihadnak jelentős
foglalásai vannak Airbus A350XWB és Boeing 787 Dreamliner típusokra is,
ami azért is jól jön, mert ha most rendelne az Alitalia, ezekre az új
generációs gépekre csak jóval későbbi szállítást tudna ajánlani mindkét
gyártó.
Az Alitalia az ügyfélkapcsolatok, a kiszolgálás és
szolgáltatási színvonal terén is szeretne változtatni, azt az igen magas
nívót megütve, amelyet az Etihad is képvisel, ezért új alapokra
készülnek helyezni a személyzetek kiképzését, és a felszolgált
ételek-italok kínálatában is fejlesztés várható, valamint a földi
viszonylatban Rómában és Milánóban is megújulnak a reptéri várók.
---------------------------------------------------------------------------
http://www.airportal.hu/ap/viewtopic.php?t=24839
--------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------
|
|
Huszákné Vigh Gabriella írta 6 órája a(z) magyarok Rómában fórumtémában:
https://vasarnap. hu/2024/11/08/magyar-es-...
Huszákné Vigh Gabriella 7 órája új blogbejegyzést írt: A Pantheon kápolnái és fülkéi a sírokkal részletesen 2. befejező rész 2024
Huszákné Vigh Gabriella 1 napja új blogbejegyzést írt: A Pantheon kápolnái és fülkéi a sírokkal részletesen 2024
Huszákné Vigh Gabriella írta 3 napja a(z) Rómában játszódó filmek fórumtémában:
Közel tíz évvel szereplése után életre kel a Bond-filmek egyik ...
Huszákné Vigh Gabriella 3 napja új blogbejegyzést írt: A Vatikánban bemutatták a 2025-ös szentév kabalafiguráját 2024
Huszákné Vigh Gabriella 3 napja új blogbejegyzést írt: Római hihetetlen piac: Piac egy múzeumban Cicero kezénél 2024
Huszákné Vigh Gabriella 4 napja új blogbejegyzést írt: Magyarok megemlékezése a római Veranói temetőben 2024
Huszákné Vigh Gabriella írta 4 napja a(z) magyarok Rómában fórumtémában:
Október 31-én délelőtt a Pápai Magyar Intézet, a Szentszéki ...
Huszákné Vigh Gabriella írta 4 napja a(z) magyarok Rómában fórumtémában:
Megemlékezést tartottunk a római Veranoi temetőben. ...
Huszákné Vigh Gabriella írta 4 napja a(z) Limoncello (talján konyha idehaza) fórumtémában:
http://www.pasticceriaregoli. com/?...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Hetvennégy év után megszűnik az Alitalia légitársaság 2021
Kapacitást bővített az Alitalia Budapesten 2016
A Ryanair kapacitásait Rómába és Milánóba helyezi át Olaszországban
Villám csapott az Alitalia római gépébe 2015 augusztus